Dzisiejszy poranek zaczął się dla mnie tym, że stałam się ofiarą okrutnie wymierzonego we mnie dowcipu mojej Mamy, której niezwykle zręcznie udało się mnie prima aprillisowo nabrać! Nie wiem, jak mogłam być tak łatwowierna! A co gorsza nie mogę sobie wybaczyć tego, że zapomniałam, że dziś bardziej niż zwykle trzeba mieć się na baczności i co najmniej dwa razy filtrować docierające do nas informacje. A czym jest brak, zły przepływ lub złe wykorzystanie informacji – sami wiecie – PORAŻKĄ!!! Na szczęście informacje ze świata marketingu docierają do mnie bez większych zakłóceń, zatem możecie być pewni, że informacje, które tu się pojawią nie będą dowcipem.
Od kilku dni myślę, od czego by tu zacząć. Było już przywitanie, plan działania już zrobiliście, zatem czas najwyższy przejść do meritum. Zależy mi na tym, aby wiedza, którą chciałabym się podzielić była dla Was pożyteczna, interesująca i praktyczna. Nie chcę również uwłaczać Wam pisząc oczywiste oczywistości. Przykładem, takiej oczywistej oczywistości jest to, że podstawę promowania firmy stanowi strona internetowa. Jestem pewna, że wszyscy zgodzicie się ze mną, że aby zaistnieć w świadomości współczesnego Klienta, aby zacząć promować swoją markę trzeba mieć dobrą, ciekawą i niebanalną stronę internetową! Szczęściarzami jesteśmy, bo dziś założenie strony internetowej to już nie tak duży koszt, jak jeszcze kilka lat temu. Dziś za zlecenie zaprojektowania strony internetowej zapłacisz około 500 PLN, a jeżeli trafisz, na dobrego grafika, otrzymasz świetną stronę, która jest przyjazna, ciekawa, a nade wszystko czytelna dla Twoich potencjalnych Klientów! Dobra strona internetowa to fundament kolejnych nowoczesnych działań marketingowych. Strona internetowa otwiera Ci drogę do korzystania z szeregu możliwości, o których systematycznie będę pisała.
No, tak. A jednak rozpisałam się o tej oczywistej oczywistości. Ma to swój ukryty cel, ponieważ stworzenie strony internetowej to dopiero początek długiej i nieraz żmudnej drogi, która nie jest usłana różami, a raczej pozostałymi po nich kolcami. Twoim zadaniem jest zrobić wszystko, aby była ona, jak najczęściej odwiedzana przez potencjalnych Klientów. Musisz zainwestować dużo czasu, aby dotrzeć z nią do jak największej liczby odbiorców i to Klientów docelowych, którzy w efekcie będą zainteresowani skorzystaniem z Twoich usług. A to już takie proste nie jest.
Do rzeczy zatem! Na dobry początek chciałabym podzielić się z Wami wszystkimi narzędziami, jakie znam i sama stosuję, a które pomagają pozycjonować Waszą stronę w Internecie i zwiększać jej oglądalność. Ostatnio dowiedziałam się, że to, na którym miejscu wyskakujemy w wyszukiwarce, zależy przede wszystkim od ilości odwiedzin naszej strony internetowej. Niestety z informatyką mam niewiele do czynienia. Podchodzę do sprawy pozycjonowania jak zwykły „Kowalski” i w związku z tym mam nadzieję, że mój przekaz będzie dla Was czytelny. Już za kilka dni napiszę o bardzo ważnym narzędziu, które wspomaga drogę do zwiększenia oglądalności Wasze witryny internetowej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz