Nie wiem, czy się ze mną zgodzicie, ale niektóre reklamy są tak irytujące i tak głupie, że wręcz nie powinno ich być. Ja rozumiem, że reklamę irytującą czy debilną łatwiej zapamiętać, ale nieraz to już przegięcie. Gadające warzywa, śmiejące się owoce, śpiewający groszek, wesołe konserwy – bomba!!! No, ale zakup za dużego pierścionka? O co chodzi? Nie widzę żadnego, nawet najmniejszego sensu w tejże reklamie, a już na pewno żadnego związku z typem usług, jaki ta reklama ma propagować. Tym, którzy jeszcze nie skojarzyli spotu podpowiem, że jedną z głównym postaci jest gadający pies Arnold oraz dziewczyna, która za wszelką cenę chcę kupić za duży pierścionek, który w finalnej scenie spada jej z palca. Ta sama firma wpadła jakiś czas temu na pomysł z drwalami, który nawet był zabawny. Jeżeli ktoś z Was może wyjaśnić mi o co chodzi w reklamie z Arnoldem proszę o info.
Moi Drodzy, od dzisiaj przez kilka najbliższych tygodni będziemy próbowali zgłębić wiedzę na temat mediów społecznościowych. Zaryzykuję stwierdzeniem, że jest to jedno z najnowszych pojęć we współczesnym marketingu. Jego tematyka poruszana jest praktycznie za każdej konferencji zorientowanej wokoło tematyki marketingu. I jak przystało na każde pojęcie związane z marketingiem, także i ono składa się z ogromu czynników. Zacznijmy od początku. Social media to grupa narzędzi umożliwiających komunikację ze społeczeństwem za pośrednictwem Internetu. Dają nam one możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców: klientów, dostawców, przyjaciół, znajomych, członków rodziny, ludzi posiadających podobne do nas zainteresowania… Dzięki nim proces nawiązywania kontaktów zdaje się być prostszy. Dziki nim wiemy, co się dzieje u naszych znajomych, mamy wrażenie bycia w stałym kontakcie, nawet z tymi, którzy są daleko. Wielu z Was już korzysta z dobrodziejstwa mediów społecznościowych. Wielu z Was trafiło na mojego bloga właśnie za pośrednictwem social media.
Zobaczcie sami…
Nakłady: połowa nakładów to chęci, a druga połowa to wiedza, ludzie, czas, technologia.
Social media osiągają ogromny sukces, ponieważ:
A) Są bezpłatne, a zatem dostępne dla wszystkich, którzy mają chęci, wiedzę, czas i technologię.
B) Indywidualnie zarządzasz swoimi profilami – tylko Ty masz wpływ na kształt i zakres informacji. Sam administrujesz swoim profilem. Staraj się, aby informacje, które zamieszczasz o sobie były pozytywne. W końcu to pójdzie w świat!
C) Pomagają „być na bieżąco” – to dzięki nim dowiadujemy się o ciekawych wydarzeniach, szkoleniach, w których warto wziąć udział.
D) Wspierają pozostanie w kontakcie z najbliższymi – wiemy co się u nich dzieje i możemy szybko się kontaktować.
E) Umożliwiają dzielenie się z całym światem swoimi radościami i smutkami – oby tych drugich było jak najmniej.
F) Dają możliwość edytowania zamieszczonych treści – w odróżnieniu od papierowych wydań, tutaj możesz dowoli edytować, kasować, zmieniać, dodawać, poprawiać błędy ortograficzne.
G) Większość z nas szuka informacji o usługach, produktach i ich cenach za ich pośrednictwem.
H) Pomagają budować sympatię i wiarygodność firm, produktów i usług – dzięki pozytywnym komentarzom możemy sporo zyskać.
solv.pl
OdpowiedzUsuń