piątek, 20 maja 2011

YouTube


          Jakiś czas temu za pośrednictwem spełniającego życzenia portalu niech.pl udostępniłam informację na temat zapotrzebowania na kamerę. Mimo, że nie znalazł się nikt, kto zdecydowałby się pożyczyć na 24 godziny swój sprzęt nieznajomej osobie to portal pomógł mi otworzyć się na inne rozwiązanie. Czy dzisiaj jedynym sposobem na kręcenie filmu jest kamera? Oczywiście, że nie! Przecież mam całkiem niezły aparat fotograficzny, który wspaniale poradzi sobie w roli kamery! Uważam, że jedną z głównych funkcji, jakie spełnia portal to właśnie znalezienie alternatywy, czyli substytutu, który pomoże zrealizować nasze plany. 

                 Kamera jest mi niezbędna, aby zrealizować mój najnowszy pomysł! Gdzie jeszcze nie ma informacji o biurze rachunkowym Rachmaks? Chyba już tylko na YouTube! Mój przełożony imponuje mi nie tylko ogromną wiedzą, kwalifikacjami i kompetencjami, ale również stoickim spokojem, z jakim przyjmuje każdy mój pomysł. Ostatnio przekonałam go, aby dał zielone światło na wdrożenie  (jak to nazywam) strategii medialnej. Twarzą kampanii mam być ja. I chociaż wiem, że nie przebiję oglądalności Szymona Majewskiego w nowych spotach to mam nadzieję, że chociaż Wy z ciekawości zerkniecie, jak to wyszło.

              Kilka tygodni temu było dość głośno w mediach na temat ograniczania możliwości zamieszczania filmików na stronach internetowych. Na szczęście, jak na razie sprawa ucichła więc bierzmy się do pracy!

                YouTube to kolejne narzędzie z palety social media. Portal powstał w 2005 roku.  Jak każde nowoczesne narzędzie marketingowe, także i to jest relatywnie młode. Za pośrednictwem strony, zarejestrowani użytkownicy, mogą zamieszczać nieograniczoną liczbę filmów. Przeważnie są to teledyski i zwiastuny filmowe. Oczywiście nie brakuje również spotów reklamowych. Czy warto nagrać krótki filmik o naszej firmie? Niewątpliwie tak! Tradycyjna reklama nudzi współczesnego Klienta, a nawet najlepsza oferta nie zastąpi zobaczenia nas w akcji! Pamiętaj, że filmik nie może być zbyt długi. Jeśli Twoja oferta zawiera szeroki wachlarz produktów czy usług możesz przecież nagrać kilka spotów. 

Pamiętaj, aby Twój spot był:

  • prosty w swym przekazie i zrozumiały dla każdego,
  • oryginalny i pomysłowy, tak aby łatwo zapadał w pamięć,
  • konkretny - postaraj się w ciągu kilkunastu sekund przekonać Klienta, że warto nawiązać z Tobą współpracę. 

Zatem do zobaczenia na naszym „kanale”.

1 komentarz: